اگر علاقه مند به دانستن محدوده قیمت املاک در قبرس شمالی هستید، بهتر است ابتدا انواع املاک و هر آنچه را که باید بدانید در این صفحه بررسی کنید و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را با توجه به آن بررسی کنید. به آخرین تغییرات بازار


انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

خانه آماده است

ویژگی هایی که آماده استفاده هستند. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر خانه ای آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولاً وقت دارید تا اقساط بدون بهره را پرداخت کنید. اما ملکی که از شخصی خریداری می شود فقط با پول انجام می شود.

پیش خرید دارایی

به طور دقیق و شفاف املاکی را که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت دارد و زمان تحویل را در طول برنامه ریزی خود اعلام می کند. در صورت عدم تحویل واحد در موعد مقرر، شرکت از شما جریمه خواهد گرفت. (در قبرس شمالی، تحویل به موقع مشاهده نشد. فقط پروژه هایی که دوره ساخت آنها مصادف با همه گیری کرونا بود، با چند ماه تاخیر تحویل داده شد و شرکت ساختمانی به مالکان غرامت پرداخت کرد).

از جمله مزایای پیش خرید قابل ذکر است: امکان خرید با قیمت کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین ایجاد تغییرات جزئی در طرح، فروش و عرضه. ملک حتی اگر ملک هنوز آماده نشده باشد.

نقشه های ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت سه بعدی در ساخت پروژه به شدت رعایت می شود. در بیشتر موارد، ویژگی ایجاد شده از تصویر سه بعدی زیبا است. پس به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی بر حسب ساخت و نوع

آپارتمان در یک ساختمان

این نوع املاک معمولاً ارزانتر از سایر انواع املاک است. هیچ امکانات رفاهی به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم تلفن محدود نمی شود. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. موقعیت آنها در مرکز شهر برای کارگرانی که ماشین یا مدل ندارند عالی است.

یک شهر مسکونی متشکل از چندین برج با امکانات هتل

این معاملات به دلیل قیمت، راحتی و شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران جذاب است. مجموعه های عظیمی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این سازه های عظیم هستند. بسیاری از این پروژه ها اقساط بدون بهره را تا 84 ماه ارائه می دهند و گزینه مناسبی برای خریداران به حساب می آیند.

امکانات این پروژه شامل کلیه امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و غیره)، سالن ورزشی کاملا مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز نیاز به یک زندگی آرام و شاد

یک ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق در قبرس شمالی یورومای به دلیل حفظ معماری جزیره مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند. از جمله Snetpe و اطراف آن، و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف آنها. در این مناطق، ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین مجاز است و سازندگان باید امکانات رفاهی مانند پارک، استخر، مناطق باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه ها و سایر امکانات را در منطقه باقی مانده بسازند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که سوابق املاک در قبرس شمالی عالی است، سهم مالکان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در کادر السحام تعداد آپارتمان ها بر مساحت کل پروژه تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این مجتمع ها زمین بسیار بیشتری نسبت به پروژه برج اشغال می کنند.

این شهرک ها معمولاً امکانات کاملی دارند و معمولاً به ساحل بسیار نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک ساحل مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیست). امکانات رفاهی از سوپرمارکت گرفته تا ایستگاه شارژ خودروی برقی را شامل می شود.

آن ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند، جالب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپه بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف وسیعی از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. فروش ویژه اکثر آنها با ماست و از ویلاهای ارزان قیمت گرفته تا ویلاهای فوق لوکس مطابق با سلیقه شما و شرایط موجود در فایل های یورومی.

اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش ملک پیش خرید شده به شخصی که چنین مشکلاتی دارد، هستید، باید بدانید که در مورد قبرس شمالی سخت در اشتباهید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. و علاوه بر اعطای مجوز اسناد آرنا و نوبل، پس از پرداخت 35 درصد از ارزش ملک، شناسه ملک را در اختیار شما قرار می دهند و زمانی که شما شناسه ملک در دفتر تاپو قبرس شمالی یا مدارک دارید، هیچ کس دیگری توانایی انجام این کار را ندارد. ملک خود را بخرید و بفروشید.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه را از سازندگان در بانک آزاد می کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به هر دلیلی از مبالغ عقب مانده به سرمایه گذاران خسارت پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا خرید مسکن یا هر دو را دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین املاک و مستغلات و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می شوند. مزیت بزرگ این است که قوانین جدید شامل زمان حال گذشته نمی شود.

سوالات متداول در مورد قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و گردشگران از سراسر جهان است. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه واقع شده و با ترکیه، اسرائیل، مصر و یونان مرز آبی دارد. اکثر سرمایه گذاران املاک و مستغلات در قبرس شمالی از اسرائیل، انگلیس، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان در سال های اخیر بسیار موفق بوده است.

دیدن اینکه قبرس شمالی توسط مجله Live and Invest Overseas به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای بازنشستگی در سال 2020 شناخته شده است، بسیار خوب است. دلایل این انتخاب امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای خوب بدون آلودگی، تراکم پایین جمعیت و نبود تنش های سیاسی است.

حدود پنجاه سال پیش (1974) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس رخ داد. این درگیری پس از تحریکات بریتانیا برای تضعیف قدرت قبرس رخ داد. قبل از درگیری ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلیس بود و اکنون پوند قبرس کاملاً از بین رفته است!

پس از این درگیری، مردم ترک زبان، دولت قبرس شمالی را در قسمت شمالی جزیره تشکیل دادند. قبرسی های یونانی زبان در قسمت جنوبی جزیره زندگی می کنند که در آن کوه های زیادی وجود دارد. قبرسی ها ترکی یا یونانی صحبت می کنند، اما ترک یا نونان نیستند، بلکه مانند عرب ها ایرانی هستند.

خرید اقساطی بهتر است یا نقدی؟

خرید نقدی یا اقساطی فرقی نمی کند. اما به خاطر داشته باشید که خرید از قبل همیشه به نفع شماست! با پیش خرید، به خصوص در ابتدای اجرای پروژه، این شانس را دارید که ملک را با قیمتی بسیار بسیار کمتر از زمانی که ملک آماده تحویل است، خریداری کنید. علاوه بر این، هنگام خرید نقدی ملک مستعمل می توانید از تخفیف های بسیار بالایی برخوردار شوید. با خرید پیش خرید می توانید از تخفیف فوری 3 تا 5 درصدی قیمت درج شده برخوردار شوید. علاوه بر این، از پیشنهاداتی مانند تحویل با تمام لوازم خانگی بهره ببرید.

آیا می توانیم از بانک های قبرس شمالی برای خرید اقساطی وام بگیریم؟

از نظر قانونی محدودیتی برای این کار وجود ندارد تا زمانی که 70 درصد قیمت ملک را پرداخت کنید. اما ما به عنوان مشاور شما این را به شما نمی دهیم. چون خود شرکت های ساختمانی برای مدت طولانی به شما سود بدون بهره می دهند و شما با پرداخت 30-40 درصد قیمت ملک می توانید قرارداد ببندید و مابقی را به صورت بدون بهره بدون طی مراحل مدیریت وام بانکی پرداخت می کنید. . فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود 7 درصد است. بنابراین لازم است شما از شرایط پرداخت تولیدکنندگان استفاده کنید.

شرایط خرید ملک در قبرس برای خارجی ها چیست؟

لازم به ذکر است که تمامی اتباع خارجی و قبرسی می توانند برای مدت نامحدود در بازار پرسود املاک قبرس شمالی شرکت کنند. تنها دو تفاوت بزرگ بین خارجی ها و قبرسی ها در این زمینه وجود دارد.

اول، خارجی ها باید یک بررسی سوابق از کشور مبدا ترتیب دهند. علاوه بر این، اگر ملک در نزدیکی یک مرکز پلیس یا یک مرکز نظامی یا یک دفتر مهم سیاسی باشد، خارجی ها مدارکی دریافت نمی کنند و نکته دوم این است که هر خارجی فقط می تواند یک سند دریافت کند، اما قبرسی ها می توانند آن را دریافت کنند. تعداد نامحدود اسناد ملکی

نگران نباشید، ما از قبل بررسی کرده ایم و ملکی را که فاقد اسناد است به شما ارائه نمی دهیم. ضمناً یک وکیل معتبر و قوی از شرکت ما در اسرع وقت تمامی اقدامات را برای شما انجام خواهد داد.

ما یک آگهی برای ملک ارزان در قبرس شمالی دیدیم به نظر شما باید بخریم؟

عزیزان هیچ قیمتی بدون دلیل و هیچ قیمتی بدون آگاهی وجود ندارد. ارزان ترین جایی که می خرید ارزش اضافه نمی کند. شما می توانید کمتر از آنچه خریدید بفروشید. زیرا کالاهای مستعمل ارزش کالاهای نو را ندارند. و صاحبخانه به میل خود قیمت را تعیین می کند.

در همین حال، شرکتی که با املاک مستعمل سروکار دارد، کمیسیون را به میل خود کسر می کند. و ممکن است بتوانید ملک را با مبلغ کم خریداری کنید اما با مشکلات زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی فروشنده مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید و زندگی در آن را دارید، باید توجه داشته باشید که برای املاک زیر 125000 پوند، اقامت شما همیشه موقت است و باید هر سال آن را تمدید کنید و تنها کسانی که ارزش ملک بالای 125000 پوند دارند می توانند به طور دائم درخواست دهند. محل سکونت 5 سال.

ما همچنین املاک تجاری با کیفیت را در آرشیو خود داریم که در آن اطلاعات جامعی در مورد تمام جنبه های املاک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است اما ما کیفیت آن را برای شما تضمین می کنیم. با این حال، نکات اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. زیرا فقط با خرید از تولید کننده کمک فنی و پرداخت بدون بهره دریافت می کنید. ضمناً با توجه به ارتباط گسترده استخدامی با شرکت ساختمانی، می توانیم در ارزش نهادی ملک برای شما تخفیف مناسبی دریافت کنیم.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای با مرز آبی با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر است و همین موقعیت باعث سودآوری بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری جدا از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های جدید از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی جلوتر است. به عنوان مثال، در صنایع طبیعی: تولید وسایل نقلیه الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و ساخت ساختمان ها با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری جدید IVF گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

در سال های اخیر مهم ترین نکته ای که توجه و توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف منابع غنی گازی در جنوب شرقی جزیره قبرس است. استخراج معادن به زودی با توافق و منافع متقابل دو کشور قبرس شمالی و جنوبی انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. قبرس همیشه آفتابی است زیرا هوا تمیز است و مواد مخرب لایه لایه اوزون وجود ندارد. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید کمتر مخرب است. هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای در قبرس وجود ندارد و طبق مقررات زیست محیطی تردد خودروهای بالای 5 سال در این جزیره ممنوع است.

جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل. بر اساس گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

طبیعت بکر: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران بومی و گونه های بومی منطقه هستند. گونه های کمیاب قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های زینتی نیز بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیباست.

مکان های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق است. معابد یونانی (مانند بلاپیس در گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامی در فاماگوستا) بسیار زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا نیز کاخی است که در زمان رژیم ایران برای جزیره ساخته شده است. علاوه بر این، قلعه های صلیبی زیادی در این کشور وجود دارد، مانند کلیسای St. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس، تلفیقی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی صحبت کرد که گردشگران و مهاجران زیادی را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

غذاهای ارگانیک و سالم مدیترانه ای قبرس که از محصولات محلی تهیه شده و بدون مواد افزودنی تهیه شده اند، یکی از دلایل بهبود سلامت کلی و امید به زندگی طولانی تر مردم قبرس است.

امنیت یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در قبرس شمالی است

مجله اکسپرس بریتانیای کبیر

پنجمین کشور امن در جهان بر اساس عوامل: بلایای طبیعی، سیستم های مراقبت های بهداشتی، میزان جرم و جنایت و واکنش دولت به تهدیدات تروریستی.

ناظر پول بریتانیا

این کشور در بین کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر از نظر عوامل زیر امن ترین کشور جهان است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، نیروی پلیس ملی، حوادث ترافیکی، سرقت و تجاوز.

فوربس ایالات متحده

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری به دلیل: امکانات پزشکی برتر، زیرساخت های توسعه یافته گردشگری، از جمله باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار اتحادیه املاک قبرس شمالی، پس از شیوع ویروس کرونا، افزایش قیمت سالانه املاک پیش خرید بیش از 50 درصد در سال و افزایش قیمت سالانه املاک آماده بیش از 50 درصد در سال است. 15 درصد در سال قیمت اجاره املاک و مستغلات در قبرس شمالی 7-8٪ در سال از قیمت املاک است. ملک به پوند انگلیس خریداری، فروخته و اجاره می شود و در اسناد مربوطه به پوند انگلیس منعکس می شود.

امکان پرداخت وجه و اقساط و پیش خرید ملک با پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش کل ملک امکان پذیر است. یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی این است که می توانید پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دهید. و باقی مانده ملک را به صورت اقساط بلندمدت بدون بهره به شرکت ساختمانی پرداخت کنید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از پرداخت اولیه، مالک کامل ملک می شوید. هم مدارک و هم شناسه ملک به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در موسسه ثبت اسناد ثبت می شود. این قانون برای اطمینان از اینکه خریدار دارایی فروشنده را به بیش از یک نفر نمی فروشد وجود دارد. قوانین حاکم بر قبرس شمالی همیشه به نفع سرمایه گذاران و مهاجران بوده است.

یکی از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی اخذ گواهینامه یک صفحه ای مالکیت و مالکیت مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قانون دولت قبرس، اثبات مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. حتی پس از فوت خریدار نیز در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت نبود وصیت، دولت اموال را به طور مساوی بین وراث تقسیم می کند.

برخلاف کشورهایی مانند گرجستان و ترکیه، دولت قبرس. خریداران خارجی هیچ سهمی در ملک ندارند.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی می توان به فرآیند سریع و آسان خرید ملک و اخذ مسکن اشاره کرد. پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. پس از آن امکان تکمیل مراحل اقامت وجود دارد که سه هفته تا دو ماه طول می کشد. همچنین مراحل تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها به راحتی می توانند 100 درصد ملک خریداری شده را به دست آورند و صاحب آن شوند. همچنین لازم به ذکر است که سند ملکی ورثه که مشابه آن است در دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود; به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت در قبرس شمالی اقامت شما و خانواده تان را بر اساس دارایی ثبت شده به نام شما پردازش می کند. لذا از نظر حقوقی این کار با دقت و با نظارت کامل قانون انجام شده است که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای اروپایی، روسیه و ایران فراهم کرده است.

هزینه های اضافی برای املاک و مستغلات در قبرس شمالی

در نظر داشته باشید که هزینه انتقال برای اتباع خارجی 12 درصد ارزش ملک است و برای املاک مستعمل و نوساز یکسان است. ذکر این نکته ضروری است که 6 درصد از این مبلغ را هنگام عقد قرارداد و 6 درصد مابقی را در هنگام دریافت سند باید پرداخت کنید. علاوه بر این، برای املاک جدید، 5 درصد ارزش ملک به عنوان مالیات (فقط یک بار) و نیم درصد هزینه ابطال تمبر پرداخت می شود.